Clicky

Boven € 25,- Gratis Verzonden !  |  14 dagen bedenktijd !  | voor 17.00 besteld: dezelfde dag nog verzonden !  | Veilig betalen !     

Verzenden en retourneren

 Afhalen

U wilt het betreffende artikel afhalen in Utrecht ? Dit is geen probleem. Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan contact met ons op te nemen per E-mail of telefoon

Afhaaladres:

Lcdwandbeugels.nl
Zonnebaan 25
3542 EB Utrecht
ma-vr 09.00-17.30 uur

Telefoonnummer:  036-8487320

E-mail:    info@lcdwandbeugels.nl

Verzending en Bezorging : boven € 25.- gratis, onder € 25,- rekenen wij € 3,95

Bezorgopties- en tijden

Bij het afronden van je bestelling kun je kiezen voor verschillende bezorgopties. We werken met verschillende vervoerders, zodat we je zo veel mogelijk opties kunnen geven waar en wanneer je het wilt laten bezorgen. Als jij bij stap 2 "Verzending" klikt op "Kies een andere bezorgdatum en -tijd", dan krijg je alle bezorgopties te zien in één overzicht.

Voor 17:00 uur besteld, morgen in huis

Als het product dat je besteld bij ons op voorraad is kan je het de volgende dag laten bezorgen (met uitzondering van zondag). Afhankelijk van het tijdstip dat je de bestelling bij ons plaatst, wordt dit met verschillende vervoerders gedaan. Als je op werkdagen voor 17.00 uur besteld, wordt het standaard de volgende dag bezorgd met PostNL. 

Ander bezorgmoment kiezen

Als je de volgende dag niet thuis bent, kun je het op een later moment laten bezorgen. Je kan tot twee weken vooruit kijken en aangeven op welke dag je de bestelling wilt ontvangen. Ook kun je hierbij kiezen voor avondlevering, hiervoor brengen we €1,95 extra kosten in rekening. We bezorgen niet op zon- en feestdagen.

Bezorging bij een afhaalpunt van Post.NL

Als je liever niet wilt wachten op de bezorger, kun je de bestelling af laten leveren bij een afhaalpunt van PostNL. Als je alle adresgegevens hebt ingevuld zal standaard het dichtstbijzijnde afhaalpunt worden getoond. Wil je liever een ander afhaalpunt kiezen, dan is dat ook mogelijk. Klik op "Kies een ander afhaalpunt" en kies het afhaalpunt dat je wilt. Zodra je bestelling beschikbaar is bij het afhaalpunt ontvang je hierover bericht. Pakketten die te zwaar en te groot zijn kunnen helaas niet bij een afhaalpunt bezorgd worden. De optie zal dan ook niet getoond worden.

Beschadigde pakketten:

Accepteer geen beschadigde pakketten, maar geef die meteen retour aan de bezorger. Een beschadigd pakket wordt in dit geval kosteloos retour gezonden aan Lcdwandbeugels.nl.Wij zorgen dan zo snel als mogelijk voor een nieuwe zending.

Retouren

Voorwaarden

  • Het retourneren van een product dient binnen 14 dagen na ontvangst te gebeuren
  • Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn
  • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de producten nog in de originele verpakking te zitten
  • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de producten en verpakkingen onbeschadigd te zijn
  • De producten mogen niet bevestigd of gemonteerd zijn geweest
  • Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
  • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de meegeleverde zakjes met bevestigingsmaterialen ongeopend te zijn
  • Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heb je geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijg je van ons een deelvergoeding. Deze is altijd 70% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.
  • Indien u een reden van retour opgeeft, vermeldt dit dan duidelijk op het retour formulier
  • Voeg de (kopie) factuur bij de retourzending en streep niet geretourneerde producten door. Of vermeld het factuurnummer met de geretourneerde artikelen.

Verzendkosten van retourzendingen zijn altijd voor rekening van de klant, tenzij er sprake is van een productiefout of indien u niet het product ontvangen heeft wat u besteld heeft. Retourneren van artikelen kan alleen als de artikelen onbeschadigd, kompleet en indien mogelijk in de originele verpakking zijn verpakt.

 

  1. Volledige terugbetaling bij retournering. De consument heeft recht op volledige terugbetaling van alle kosten die hij heeft gemaakt om de bestelling geleverd te krijgen. Dit betekent dat hij ook de bezorgkosten of andere bijkomende kosten die hij heeft betaald terug moet krijgen als hij de bestelling in zijn geheel annuleert.
  2. Recht op annulering/ retourneren. Het recht om de aankoop te annuleren mag niet worden beperkt- om andere redenen dan de wettelijke. Ook artikelen in de uitverkoop mag de consument terugsturen.
  3. Retour- en crediteringstermijn. De consument heeft na de dag van ontvangst van het product 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering moet hij de aankoop binnen 14 dagen terugsturen. De webwinkel moet het bedrag binnen 14 dagen na het bericht van de annulering terugbetalen.
  4. Terugbetalen met zelfde betaalmiddel. De webwinkel mag alleen terugbetalen met een tegoedbon als de consument hiermee heeft ingestemd of zelf met een tegoedbon heeft betaald. Dit geldt ook voor online aankopen in de uitverkoop.

 

Download hier het retourformulier

Klachten

Klachtenprocedure:

Wat doet LCDwandbeugels.nl met uw klacht?

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van LCDwandbeugels.nl, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u over de afhandeling een klacht indienen. Enkele voorbeelden van klachten:

*U bent ontevreden over een door uw aangeschaft artikel.
* U vindt dat u onheus bejegend bent.
* U vindt dat uw klacht niet goed behandeld is.
* U bent het niet eens met onze eerdere beslissing en u heeft aanvullende argumenten.

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

U kunt uw klacht per e-mail insturen naar:

info@lcdwandbeugels.nl
T.a.v. Afdeling Klantenservice

U kunt uw klacht schriftelijk insturen naar:

LCDwandbeugels.nl
T.a.v. de afdeling Klantenservice>
Latijnzeil 11
1319 EN Almere

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.

Voorkom vertraging
Er kan vertraging optreden in de verwerking van klachten als er geen duidelijke klant gegevens worden aangeleverd.

Van wie en wanneer verneemt u de uitspraak?

Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 14 dagen verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een brief van het hoofd van de afdeling Customer Care.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.

Uiterlijk drie maanden nadat het geschil is ontstaan dient het geschil schriftelijk bij de Geschillencommissie aanhangig te worden gemaakt.

Retouradres:

Artikelen kunt u retour sturen naar het volgende adres:

Lcdwandbeugels.nl.
T.a.v. Klantenservice
Zonnebaan 25
3542 EB Utrecht
Nederland Tel: +31 (0)36–8487320
Email: info@lcdwandbeugels.nl